Helden Support

voor mantelzorgers

 

Reacties van klanten:

Anoniem: Ze kon me goed begeleiden in de keuzes die ik moest maken. Ik geef haar een dikke 10.

Kimberley Simpson, Waalwijk, mei2019: je bent een topmens! Super blij met je hulp. Punt: 10.

Eugenie den Biggelaar, Vught, mrt2019: punt: 8, geen verbetertips.

Anoniem, feb.2019: Punt: 8, Jolanda was helder en reageerde snel op mijn vragen, ik ga haar zeker benaderen wanneer mijn tante zover is om naar een verzorgingstehuis te gaan

Anoniem te Vught, jan.2019: punt: 9, heel goed geholpen, heb geen verbetertips.

Anoniem, jan.2019: Denkt goed mee, neemt initiatief. Weet veel van de regelgeving. Als zij belooft om terug te bellen, doet ze dat ook. Voelt zich bij haar cliënten betrokken. Ik kan geen minpunten bedenken en kan haar van harte aanbevelen. Punt: 10.

Iwona Bielecka te Deurne, jan.2019: snel, efficiënt, beschikbaar, pro-actief, behulpzaam, empatisch, respectvol, kundig. Punt: 10. 

Mevr. Kok, Sleeuwijk, nov.2018: geen verbeterpunten, punt: 10.

Anoniem, juni 2018: Correct en snel opdracht uitgevoerd. Het meedenken met problemen, de juiste instanties weten te vinden om de vragen te beantwoorden en ons goed en duidelijk geïnformeerd. Punt: 8.

Jolanda van Veen, Genderen, mei 2018: Jolanda heeft ons goed geholpen. Het meedenken en heel veel informatie gegeven waar we zelf niet aan dachten maar waar we zeker gebruik van hebben gemaakt, zoals WMO-pas voor deeltaxi en Valys-aanvraag. Ook het invullen van de PGB-aanvraag heeft Jolanda met ons gedaan, heel helder en duidelijk. Alles duidelijk in de mail nagestuurd zodat we het nog eens op ons gemak konden nalezen. Heel fijn! Ook nog even een mailtje of alles duidelijk is en dat we te allen tijde haar hulp kunnen vragen. Jolanda is heel toegankelijk en behulpzaam! We zijn helemaal tevreden. Punt: 9.

Wilma van Pinxteren, 's-Hertogenbosch, jan.2018: Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. Jolanda denkt heel goed mee en is zeer snel en accuraat met het aanleveren van informatie. Ik vond het ook prettig dat ik gewoon zelf kon doen wat ik zelf prima kan doen. Samen hebben we de PGB-procedure goed doorlopen, in een keer alles goedgekeurd. Daar ben ik blij mee. Punt: 9.

Chris Keijsers, Vught, december 2017: Geen tips, alleen maar tops, precies daar info verstrekt, waar nodig. Prettig en duidelijk in de omgang. Erg tevreden en aan te bevelen als Gids door de regelgeving van het moeras van de zorgverstrekkers. Punt: 9-10.

Jebbe de Graaf, Veen, augustus 2017: We kunnen altijd terecht met vragen. Fijn dat Jolanda dit uitzocht voor ons. Punt: 8.

Fam. van Zanten, Aalst, juni 2017: Wij, familie van Zanten, hadden nooit door de regeltjes en wetten heen kunnen komen bij onze PGB aanvraag, wat Jolanda perfect voor ons heeft uitgezocht. Bovendien hebben we dankzij Jolanda een betrouwbaar bureau voor dag/nachtzorg gevonden, waardoor wij een schat van een verpleegster in huis kregen uit Slowakije voor een voor ons betaalbaar tarief. Je hebt fantastisch werk geleverd, kon niet beter. Punt: 10.

Judit Baijens, Samen Top, Waspik, maart 2017: Je diensten waren prima. Op dit moment zijn alle lastige zaken opgelost! Joehoe... jouw hulp heeft daar zeker toe bijgedragen, bedankt 👍. 

Deze reacties zijn geplaatst na toestemming van betrokkenen.